14 Nisan 2009 Salı

DUYURU : PATENT, MARKA, TASARIM VE İNOVASYON ZİRVESİ

 

PATENT, MARKA, TASARIM ve İNOVASYON ZİRVESİ

22-23 Mayıs 2009 / İstanbul, Swissôtel The Bosphorus

w w w markapatentzirvesi com

0 216 486 3O95pbx

1. Gün – 22 Mayıs 2009 – Cuma
08.30 – 08.45 Kayıt
08.45 – 09.00 Zirve Açılış Konuşması Arda MUTLU, innoCentric
09.00 – 09.30 Sınai Haklar ve İşletmeler İçin Stratejik Önemi Murat PEKSAVAŞ, TÜSİAD Fikri Haklar Çalışma Grubu Başkanı, KOÇ Holding Avrupa İşleri Müşaviri
09.30 – 10.00 Uluslararası Şirketlerin Patent Stratejileri Dr. Jan LOHSTROH, Artemisia Association Genel Sekreteri, Lohstroh Danışmanlık, Philips Intellectual Property and Standards Eski Başkan Yardımcısı
10.00 – 10.15 Kahve Arası
10.15 – 10.45 Patent Stratejileri ve Lisanslama, Teknoloji Transferi Frédéric CAILLAUD, L’oreal Lisanslama ve İş Geliştirme Direktörü
10.45 – 11.15 İnovasyon ve Patent Yönetimi Christoph BRUHN, Avrupa Patent Organizasyonu (EPO), “Academia and IP Research” Birimi Yöneticisi
11.15 – 11.30 Kahve Arası
11.30 – 12.00 Lisans Alan Arçelik’ten Bugüne Patent Yolculuğu Sertaç Murat KÖKSALDI, Arçelik, AR-GE Bölümü, Fikri Haklar Grup Sorumlusu
12.00 – 12.30 Turkcell’de İnovasyon Yönetimi ve Fikri Haklar Dr. Coşkun ŞAHİN, Turkcell Uygulamalı Araştırma ve Teknolojiler Yöneticisi
12.30 – 13.30 Yemek Arası
13.30 – 14.00 Henkel’de İnovasyon Uygulamaları Hande ARDANE, Türk Henkel Kurumsal İletişim Müdürü
14.00 – 14.30 Filli Boya Başarı Hikayesi, Patent Oyununda Doğru Hamleler Mehmet Sevinç YILMAZ, Filli Boya Ürün Müdürü
14.30 – 14.45 Kahve Arası
14.45 – 15.15 Bossa’da İnovasyon Süreci, Sınai Hakların Etkisi, İnovasyon Odaklı Uygulamalar Dr. Sedef UNCU AKI, Bossa, Strateji ve İş Geliştirme Müdürü
15.15 – 15.45 Vestel’de İnovasyon Süreci, Fikri Haklar ve Marka Yönetimi Metin SALT, Vestel Şirketler Grubu, Vestek Genel Müdür Yardımcısı
15.45 – 16.15 Bir Dünya Markası Yaratmak ve Yönetmek, Google Stratejileri Mustafa İÇİL, Google Türkiye ve Yunanistan Pazarlama Direktörü
16.15 – 16.30 Kahve Arası
16.30 – 17.00 Marka Yönetiminde ve Rekabette Başarıyı Yakalamak, DHL Uygulamaları Selda SUSAL, DHL Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü
17.00 – 17.30 Marka Oyununda Doğru Hamleler ve VitrA Uygulamaları Berna ERBİLEK, Eczacıbaşı Yapı Gereçleri, Vitra Pazarlama Müdürü
17.30 – 18.00 Marka Konumlandırma Stratejileri, T-Box Uygulamaları Doğan KAŞIKÇI, T-Box Genel Müdürü
18.00 – 18.30 İlk gün kapanış sohbetleri ve akşam kokteyli
2. Gün – 23 Mayıs 2009 – Cumartesi
09.00 – 09.15 İkinci Gün Açılış Konuşması Arda MUTLU – innoCentric
09.15 – 09.45 Türk Marka Başarısı: Koton Gülden YILMAZ, Koton Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı
09.45 – 10.15 Denizbank’ta Marka ve Değişim Yönetimi Kadri MUTLU, Denizbank Reklam ve Halkla İlişkiler Grup Müdürü
10.15 – 10.45 Marka Vizyonu: Pazarlamacı Olduğumu Kimseye Söylemeyin, Annem Beni Avukat Sanıyor Esra TAPBAN, Unilever Türkiye, Türkiye, Orta Asya ve İran ülkelerinden Sorumlu Hukuk Müdürü
10.45 – 11.00 Kahve Arası
11.00 – 11.30 Urun, teknoloji, inovasyon: Muzikindir ve 3G Ayşegül Ceyda YILDIRIM, Avea Katma Değerli Servisler Direktörü
11.30 – 12.00 Yeni Ürün Konumlandırırken Fikri Haklar Kullanımı Ayçe AYYILDIZ, Boyner Back Up İş ve Ürün Geliştirme Müdürü
12.00 – 12.30 Marka Oyununda Doğru Hamleler, İnovasyon Sürecine Marka Katkısı Filiz YILDIZ, T-Box Ürün Müdürü
12.30 – 13.30 Yemek Arası
13.30 – 14.00 Doğrular ve Yanlışlarla Kurumsal Kimlik, İmaj ve Marka Yönetimi Yelda İPEKLİ, Project Management
14.00 – 14.30 Küresel Markalar için Lokal Stratejiler Hayrunnisa ALİGİL, Procter&Gamble Türkiye Orta Asya ve Kafkasya Grubu Dış İlişkiler Koordinatörü
14.30 – 14.45 Kahve Arası
14.45 – 15.15 Vestel Markalaşma Yolculuğu Buket BESEN KAFALI, Vestel Şirketler Grubu, Pazarlama Bölümü Genel Müdür Yardımcısı
15.15 – 15.45 Pazarlamanın 5.P si, Teknoloji ile Görselliğin Mükemmel Uyumu: Ambalaj Doğan ERBERK, Ambalaj Sanayicileri Derneği Genel Sekreteri
15.45 – 16.00 Kahve Arası
16.00 – 16.30 İlaç Şirketleri için Fikri Hakların Önemi Frank BURKERT, Bayer Heatlhcare AG, Avrupa Patent Vekili
16.30 – 17.30 Panel:
İlaç Sektöründe Fikri Haklar Yönetimi
Moderatör:
Dr. Sinan UTKU, Covington&Burling LLP, Londra ve Bilkent Üniversitesi
Panelistler:
Murat YILDIRIM, Abdi İbrahim İlaç, ArGe Direktörlüğü-Yönetici
Jeffrey KEMPRECOS, Merck Sharp & Dohme Dış İlişkiler Direktörü
Selin PEKER, Dünya Göz Hastaneler Grubu, İş Geliştirme Direktörü, Genel Müdür Yardımcısı
17.30 – 18.00 İkili Sohbet:
Çin ve Hindistan Gerçeği
Yavuz ONAY, Çolakoğlu Dış Ticaret Yönetim Kurulu Başkanı, DEIK Türkiye-Çin İş Konseyi Başkanı
Barış Cihan BAŞER, innoCentric
18.00 – 18.30 Zirve Kapanış Kokteyli
- Zirve katılım bedeli 900 TL+KDV dir. Bedele öğle yemekleri, ara ikramlar, kongre çantaları, kitaplar ve tüm dökümantasyon dahildir.
- Katılım için kayıt formu doldurulması ve tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
- Toplu katılım ve sponsorluk imkanlarından faydalanmak için lutfen 0 2 1 6  4 8 6 3 O 9 5 den yetkililerimizle görüşünüz.
- Program Bosphorus ve İnnocentric  işbirliğiyle gerçekleştirilmektedir.
- Organizasyon heyeti mücbir sebepler gerektirdiğinde program mekanını, konuşmacıları veya programı değiştirme, iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır. İptal durumunda ödenmiş olan ücretler iade edilir.

Hiç yorum yok: