Tarih: 20-21 Eylül 2008 Saat: Sabah 10.00-18.30 Yer: Taksim-Hotel Villa Suite (Cumartesi-Pazar)
AMAÇ : Yeni Bayi Teşkilatı Kurmak üzere iseniz veya Mevcut Bayilerinizi Etkin Yönetmek İstiyorsanız Bu Bilgi Paylaşımını Kaçırmayın.
İÇERİK:
Bayi İlişkileri, Bayileri Yakından Tanıma, Potansiyelleri Yönlendirme ve Değerlendirme,İletişim Becerisini Geliştirme, Motivasyon,Etkin Takım Çalışması.
Bayi Satış Yönetici Kimdir ?
Bayi Satış Yöneticisi Nasıl Hizmet Üretir ?
Bayi ve Müşteri Öneri Şikayetlerini İnceleme,Dağıtım Kanallarını Etkin ve Verimli Kullanma
Radikal Rekabet, Satış Performansını Arttırma
Bayilerinizin Kaygılarını(Güvensizlik) Sıkıntılarını, Farklılıklarını,Tepkilerini, Huzursuzluklarını, Sataşmalarını(Suçlama),Hazımsızlıklarını, Homurdanmalarını ve Sorunlarını, Devamlı Taviz Beklentilerini Ortadan Kaldırmak İçin Mücadele Teknikleri
Amaca Uygun Bayi Seçimi,Hukuki Sorunlar Yaşanmaksızın Bayiler İle Çalışma, Çalışanlarından Maksimum Verim Almak İçin Ana Şirket Çözümleri
Bayilerin Bölge Sınırlarını İhlali
Bayi Teşkilatının Yaygınlaştırılması
Bayi ve Çalışanlarına Yönelik Etkinlikler
Hedef Kitlenin Alışkanlıklarını Değiştirme Etkinlikleri
Satış Yetersizliğinin, Tahsilat Güclüğünün Üstesinden Gelme
Şirketimizi, Bayilerimizi Bekleyen Güçlü ve Zayıf Yönler, Fırsatlar ve Tehditler, Sorun Çözme Teknikleri.
Grup Çalışmaları,özel test çalışmaları ve değerlendirme
Rol Yapma,Video Çekimli Bayi-Bayi Temsilcisi ilişki oyunları
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder