1 Ağustos 2008 Cuma

5 günde ingilizce konusmak mumkun

Türkiye’nin ileri  gelen yöneticileri diyor ki; 5 günde ingilizce konuşmak mümkün.
 
- O. A., Nuh Çimento, İnsan  Kaynakları Müdürü; Lütfen beni referans listenizin ilk sırasına  koyun. Her ilgiliye bu sistemin muhteşemliğini anlatmak istiyorum. 
 
- E. C., Amerikan Finans Danışmanlık Şirketi Kıdemli  Ortağı; Türkiye standartlarının değil dünya standartlarının çok  üzerinde bir iş yapıyorsunuz. Çok teşekkür ediyorum hem eğitim hem  bütün hizmetler için. Sizi şahsen kutlamak için elinizi sıkmak  istiyorum. Başarılarınızın devamın dilerim. Umarım çok yayılırsınız  ve bu imkanları çok daha fazla kişiye yayarsınız.
 
- F. S.,  Genpa İnsan Kaynakları Müdürü; Katılım kararım sonrasında bile  bazı kuşkularım vardı. Sonuç; eğitim beklentilerimi tam olarak  karşılayan bir programdı. Artık gerçekten İngilizce  düşünüyorum.
 
- G. T., Fortis Bank, Bölge Müdürü; Çok  profesyonelce hazırlanmış yararlı bir program. Konuşurken çok daha  rahatım artık. Herkese çok teşekkür ederim. Bütün arkadaşlarıma  tavsiye edeceğim.
 
- E.S., Erna Sigorta Yönetim Kurulu  Başkanı; Gerek eğitim programı, gerekse ilgi en üst düzeyde.  Türkçe düşünüp İngilizce konuşmamak gerektiğini bundan iyi bir  pogramda anlayamazdım. Gelişimimiz inanılmaz. Sanki büyü gibi.  Teşekkürler.
 
-B. Ü., Trelleborg Otomotiv Satış  Müdürü; Bugün İtalyanlarla birlikteydim, dün de İspanyollarla  beş buçuk saat geçirdim eskiden olsa bu mümkün değildi. Motivasyon  açısından çok iyiydi. Ortama giriş ve konuşma anlamında daha  rahatım. Çok memnun kaldım.
 
- G. K., Sönmez Filament;  Son derece iddialı bir eğitim. Ben çok faydalandım ve büyük bir  gelişme kaydettim. Program’dan önce yabancı biriyle karşılaştığımda,  mideme sancılar giriyordu. Ancak eğitimden sonra biriyle  karşılaştığımda hiç bir rahatsızlık duymuyorum ve rahatlıkla  anlaşabiliyoruz. 5 günlük program süresince yaklaşık 600 yeni kelime  öğrendim ve bugün bu kelimeleri duyduğumda anlamını, kullanım yerini  ve bu kelimeyi Alta’da öğrendiğimi rahatlıkla hatırlayabiliyorum. Şu  anda beni Amerika veya İngiltere’ye götürüp orada bıraksalar,  hayatımı rahatlıkla idame ettirebilirim.
Programın beşinci  gününde bildiğim bir fıkrayı İngilizce anlatabildiğimi fark  ettiğimde duyduğum mutluluğu anlatamam.   :)
 
- H. K., Coats Türkiye A.Ş. Satış Müdürü istanbul ; Çok  Memnun kaldım eğitimden. Özellikle son gün sanki ben gittim başkası  geldi yerime ve İngilizce konuştu. İşin sırrını buldum kendimi  eğitmenime ve tekniğinize bıraktım eski bildiğim şeylere bağlı  kalmadığım için bu kadar başarılı oldum.
 
- H. A., Altuğ  Grup Yönetim Kurulu  Başkanı; Ömrüm boyunca katıldığım ve başarısına inandığım tek  eğitimdi. Orayı sizleri çok özledim. Şimdiye kadar günde dokuz 9  saat boyunca ben asla bir yerde durmadım ama ordayken bu süre  boyunca hiç sıkılmadım.
 
- S.  A., Aydilek A.Ş.; Daha önce birçok metod denedim ancak böyle  fayda sağlayamadım. İkinci günün sonunda İngilizce rüya gördüm. Ve  üçüncü günde konuşmak istediğimde aklıma önce İngilizce geliyordu,  kelimelerin Türkçelerini hatırlamakta zorlandım. Her şey çok  güzeldi.
 
- E. K., Adana Sarımazı Belediye  Başkanı; 5 günlük eğitim bittiğinde ertesi gece bir dününe  davetliydim. Masamdaki Amerikalılarla İngilizce konuşabildiğimi  görünce kendime inanamadım. Hem çok duygulandım hem de çevremdeki  kişiler benimle gurur duydular. 48 yaşımdan sonra İngilizce  öğrenebileceğime hiç ihtimal vermiyordum, hayatım değişti, çok  teşekkür ederim.
 
- K. K.,  Sanofi Pasteur Aşı/Kurumsal; Her şeyden önce  ilginiz için çok teşekkür ederim. Gerçekten çok verimli ve eğlenceli  bir haftaydı. Gördüğüm herkese sizlerin gönüllü reklamınızı  yapıyorum :).
 
- A. Ş., Karamancı Holding Yönetici;  Öğretmenimiz beklediğimden daha iyiydi, bu tip eğitimlerde öğretmen  çok önemli, Alta çok iyi bir seçim yapmış, öğretmenimize ve size  teşekkür ederim.
 
- A.U., Osel İlaç Üretim Planlama Ve  Satın alma Müdürü; İngilizceyi öğrenmeyi sağlayan ve zevkli hale  getiren tek program.
 
- F. D. Motorola Türkiye;  Eğitiminize katılmaktan dolayı çok memnunum. Çok faydalı buldum.  İngilizce seviyemdeki gelişim çok iyi. Beklentilerimi çok iyi  karşıladı.
 
- S. S. Finans Müdürü; Her şey mükemmeldi,  program hiç bitmesin istedim. Tekrar katılacağım.
 
- D.  M. Forever Living Products Türkiye, Programı çok beğendim.  Mükemmelsiniz. Her şeyden çok memnun kaldım. Çok teşekkür ederim.  Sizi hep hatırlayacağım. (İngilizce yazılmış)
 
- A.  K. İngiltere’ye taşındı; Bir danışman iken 5 günde İngilizce  programına katıldım. Bir kaç hafta sonra tatilde, İngiliz bir bey  ile tanıştım. İngilizce sohbet ettik... Şimdi evliyiz. :)
 
-  S. Ş., Koç Allians Sigorta; Gurubu oluşturma konusunda çok  başarılıydınız. Kişiler, eğitim düzeyleri, meslek ve yaşları  açısından çok iyiydi. Kazandığım yeni arkadaşlar içinde teşekkürler. 
 
- H. K., Tramola Gemicilik A.Ş.; İşe 5 gün ara  verdikten sonra, Pazartesi günü telefonda ve şirkettekilerle  İngilizce konuşuyor ve notlar yazabiliyor olduğumu görünce;  yöneticim gözlerine inanamadı. Takdir ve teşekkür etmek için sizi  arayacak. “5 günde ingilizce öğrenilemez” tabusunu yıktığınız için  size teşekkür ediyorum. Her arkadaşıma şiddetle öneriyorum. Yakın  zamanda tekrar geleceğim. Çok teşekkürler.
 
- C. K.,  Dumankaya inşaat Grubu; Bu kadar kısa sürede bu kadar çok şey  öğrenebileceğimi tahmin etmiyordum. Bütün arkadaşlarıma önereceğim.  Eğitmen ve ekip harika. Herkes güler yüzlü ve nazik.
 
- M.  H., Uluslararası GSM Operatör Yöneticisi; Konuşma da kendime  olan güvenim arttı. Hem yazıda ve hem de konuşmada sayısını  bilemediğim kadar kelime, kalıp, deyim öğrendim. Bu programa  katıldığıma çok, çok memnunum. (İngilizce yazılmış)
 
- Ü.  Ö., Alarko; Eğitmenimiz problemlerimizi tek tek bularak sürekli  olarak ilgilendi. İngilizcede konuşmak için gerekli olan her şeyi 5  günde öğrettiğini düşünüyorum. Arkadaşlarıma bahsettiğimde soru  işaretleri ile baktıklarını hatırlıyorum. 5 günlük sistemin bana ne  kadar çok şey kazandırdığına kendim şahit oldum. Burada olduğum için  çok mutluyum. Herkese önerebilirim. Çok  teşekkürler.
 
- F. G., Amcor Türkiye; Her şey  kusursuz. İçtenlikle belirtiyorum, çok mutluydum ama şimdi üzgünüm  çünkü program bitti. (İngilizce Yazılmış)
 
- S. Y., Siemens  Türkiye; Beklentimin çok üzerinde bir hafta geçirdim.  Organizasyon çok iyiydi her yönü ile. Bu programı arkadaşlarıma  tavsiye etmekten memnuniyet duyacağım. (İngilizce  yazılmış)
 
- M. Ö. Levent, Per Yön Derneği; Alta gerek  eğitmeni gerek yöneticileri gerekse çalışanlarıyla benim için bir  aile gibi. Burada olmak çok mutluluk verici. Herkese tavsiye  ediyorum. Her şey için çok teşekkürler.
 
- F. A., UPS  Türkiye; Hayatım boyunca birçok İngilizce kursuna gitmiş olmama  rağmen hiç bukadar verim alamadım. Üstelik çok eğlendim; hayatımda  geçirdiğim en güzel günler arasına girdi Alta Eğitim’deki 5  günüm.
 
- T. C., Satış Müdürü;   (Takip eden satırlardaki  sohbetin tamamı İngilizce olarak yapılmıştır;) Ankara’dan katılmıştım eğitime. Eğitimden sonra  İstanbul’da işim vardı buradan geçerken size uğramak istedim.  Normalde çok yoğunum ama teşekkür etmek için vakit ayırmak istedim.  Bu eğitim terapi gibi oldu benim için, çok ilerledim ve çok  yararlandım. Kelime öğrenmek için yeni teknikler öğrendim ve kendimi  geliştirmeye devam edeceğim.
 
- E. Ş. Zebra Reklam;  Her şey mükemmeldi. Bu kadar kısa zamanda bu kadar öğrenebildiğime  inanamıyorum dedi; hatta Cuma günü çıkınca taksiciyle -yanlışlıkla-  ingilizce konuştum Her şey için çok teşekkür ederim.
 
- D.  Y., Kiminvest;  Progamınızdan çok memnun kaldım. Katıldığım  seviye benim için çok uygundu, İngilizcemi geliştirmem için çok  faydalı oldu her şey için teşekkür ederim.
 
- N.O., Fortis Bank; Geçen gün yabancılarla  toplantıya katıldım; “Eskiden süklüm püklüm otururdum bir şey  anlamadan. Ama bu sefer yabancı konuğumun gözünün içine bakıyordum  ve konuştuklarını anladığım belli oluyordu. Yöneticim bunu fark  etmiş olmalı ki bana “Eskiden çok çekimser kalırdın toplantılarda  sende değişiklik var dedi”. Çok mutlu oldum çoooooook… 
 
- Y. Y.Doktor; Her  şey mükemmeldi. Anlatacak yeterli kelime  bulamıyorum.
 
- K. C.,  Bilgitaş Bayi Müdürü; Çok güzel çok yararlı bir programdı.  Öncesinde beklentilerimi karşılar mı diye düşünüyordum, ancak  beklentilerimin üstünde sonuç bile aldım. Eğitmenimiz çok iyiyi. Çok  gelişti İngilizcem
 
- F.  A.; Gerçekten kendi çapımda bir mucize oldu. İlgi ve alakanızın  yanında en önemli olan eğitiminizi gayet  başarılı buldum.  Gerçekten 1 haftada hiç bilmeyen bir insan temelde İngilizce  öğrenebiliyormuş.
 
- N. O.,  H.Halı Y.K.Üyesi,; Eğitmeninizi ne kadar övsem azdır. Birçok  eğitmen gördüm ben ve sizdeki eğitmenim ile hiç sıkılmadım 9 saat  çok ciddi bir süreç. Çok eğlendim hala aklıma geliyor bazı  anlarımız, gülüyorum. Programı herkese anlatıyorum. Kendime çok  güvenim geldi. Haftaya fura katılımı için Amerik’ya gidiyorum,  tercümansız! :)
 
- A. C., Citi; Çok emin  değildim eğitime katılırken ama çok memnun kaldım, çok faydalı oldu,  kendimi artık daha iyi hissediyorum. Eğitmenimiz gayet ilgiliydi,  bizi canlı tutmak için her şeyi yaptı. İlk günler tutuktum ama sonra  açıldım. Kelimelerde çok başarılıyım.
 
- S. Ö., Konya  Çimento Servis Müdürü; Tek kelimeyle süperdi. Bir mucize  beklememizi zaten her aşamada söylediniz. Eğitime gelirken bunun  bilincindeydim. Ama beklediğimden çok daha fazla fayda sağladım.  Eğitmenimizden çok memnun kaldım. Uzun süredir arkadaşmışız gibi çok  yakın davrandı ve çok güzel yönlendirdi Herkes çok  profesyoneldi.
 
- G. A., More  Travel; Eğitim çok keyifliydi. Pratik yaparak öğrendik.  Yaşamın içinde olarak öğrenmek daha rahat kavramama yardımcı oldu.  Ör: Present perfect tense i yıllardır görür  bilemezdim,
 yeni öğrendim. İngilizceye olan soğukluğumu  kırdım. Eğitmenimizden çok memnun  kaldım.
 
- U Ş. ;  Süper bir hafta geçirdim. İlk başta kafamda soru işaretleri  vardı. Hiç bu kadar iyi olacağını beklemiyordum. ,Hak edene hak  ettiğini söyleyeceksin; Süper bir eğitim. İleriki tarihlerde tekrar  katılacağım.
 
- N. S., Sezer  Grup; Memnun kaldım eğitimden şimdi Türkçe öğrenmeye çalışıyorum  :)
 
- H. E., Sosyal Güvenli Yaşam Derneği; İki sene  başka bir kursa gitseydim İngilizcede sizdeki 5 günlük programdaki  kadar ilerleyemezdim. Çevremdeki herkese tavsiye ediyorum. 
 
- I. A., Bu eğitimi  almadan beyninizin kıvrımları arasına ne çok İngilizce bilgisi  saklayabileceğinizi ve ona ne mükemmel şeyler ekleyebileceğinizi  bilemezsiniz.
 
- E. K., Deloitte Türkiye;  Buraya geldiğim için çok mutluyum. Çünkü kendimde gerçek bir  ilerleme görüyorum. Anlayabiliyorum, yazabiliyorum ve  konuşabiliyorum.
 
- M. U., Kalibrasyon, Türkiye;  Yaşadığım en güzel günlerdi. Har şey çok güzeldi. Önceden  İngilizceden korkardım, şimdi birini görsem de İngilizce konuşsam  diyorum. Çok teşekkür ederim.
    
  
   
   |||   REFERANSLAR   ||| 
  
AC NIELSEN, AK  EMEKLİLİK, ALARKO, ALSİM, AMCOR, ATEL, BANVIT, BEYBİ PLASTİK,,BIM,  BİLGİTAŞ, BP TÜRKİYE, COATS TÜRKİYE, CORNING KABLO TÜRKİYE, COMPAQ,  COSMOPOLITAN, DADE BEHRING, DENİZ BANK, DENİZLİ ÇİMENTO, DOĞAN  HOLDİNG, ESAS HOLDİNG, FARMA-TEK, FERROLI, GARANTİ BANKASI, GARAGE  GROUP, GENERAL ELEKTRİK, HAYAT KİMYA, HÜRRİYET GAZETECİLİK, IFF,  KARSAN, KENT GIDA, KIRINTI RESTORANLARI, KARSAN, KOÇ BRYCE, LİNDE  GAZ, LOGO, MC DONALD’S TÜRKİYE, MERCEDES-BENZ, MILLWARD BROWN  TÜRKİYE, MOTOROLA, NUMİL GIDA, OERLİKON, PANALPINA, PFIZER, PETROL  OFİSİ, PPG INDUSTRIES, ROCHE, SANDVİK TÜRKİYE, SCHLUTER, SETUR,  SIEMENS, SUNJÜT TÜRKİYE, TEKOFAKS, TRALLEBORG TÜRKİYE, YAPI KREDİ  BANKASI, TELESERVICE TÜRKİYE, TOTAL OIL, TURKLAND  BANK 
 
Ve  daha birçok kurumsal ve bireysel katılımcımızın yazılı referansları  ve yorumlarını sizlerle paylaşmayı arzu  ederiz.
 
 Türkiye’nin en büyük  firmalarının yöneticileri, iş, politika, sanat ve cemiyet  dünyasından tanınmış kişiler, şahsi yorumları ile size önemli  bilgiler veriyor. Yüzlerce referansımız kontrolünüze açık.  (Referanslarımız onayları alınmadan sıklıkla arandıkları için  isimleri gizlenmiştir. Başvurunuz halinde referans bilgi anketleri  tarafınıza memnuniyetle ve bütün detayları ile  sunulacaktır.) 
    
   |||   BASINDA BİZ   |||
  Birçok yerli ve yabancı, TV, dergi ve gazetelerde  programımız ve yöntemimiz hakkında övgü dolu haberler, röportajlar  ve katılımcıların yorumları yer almıştır. 
 
Sabah Haberleri,  Star TV ana haber, CNN Türk, Sky Türk ana haber), Aktüel (3 tam  sayfa) , Hürriyet, Hürriyet IK, Para, Ekonomist, Esquire, Sabah  Günaydın Eki, Sabah IK, Milliyet, Milliyet İK, Hürriyet, VatanEk,  Vatan Ekonomi, Referans gazetesi, Turkish Daily News (ana sayfa  haberi), Cosmopolitan (4 farklı aylık sayı, 2'si tam sayfa),  Istanbul Life, Dünya, Zaman, Turkish Time, Digiturk, Hülya, web  sitemizde detayları ile  inceleyebilirsiniz.   
  
Her seviyedeki  Ingilizce konuşma ihtiyaçlarınız için görüşmek dileği  ile. 
 
Saygılarımızla,
 
Alta  Eğitim A.Ş
 
 
444 5 GUN (444 5 486)
 
Alta- Levent
 
T. 212 281 56 00
F. 212 281 65 67
 
Alta - Bağdat Cad. Suadiye
 
T. 216 369 79 29
F. 216 369 56 66
 
 
 
 

Hiç yorum yok: